Tokyo Tools Instagram Obsahový a Vizuální Framework
Instagram Feed replikuje webový eshopový model - tedy černé studiové fotky, lifestyle fotka. Detailní popis produktu s linkem na eshop nebo přímo proklikem na Instagram Shopping. Obsah publikujeme přibližně tak, jak chodí nové produkty, ideálně minimálně 1x týdně. Kdo nás pečlivě sleduje tomu se zobrazí, ostatnímu publiku ho musíme naservírovat skrze sponzoring. Highlights volně vede diváka v daným prostorech, které odráží záběr sortimentu (Domov - Zahrada - Kemping - Ateliér). Jedná se o sled mikrosad, které navazují tak, jak jde roční období nebo situace. Postupně vážeme týdenní sety z prostoru k sobě. Jednou jsem u záhonků a krtinců s hráběmi a rýčem. Následně přikročím do podvečera s grilem a sekerou, potřetí jsem u ostružiníku a pivoní, kde vidím nůžky, konev a motyčku.