SBCR SoMe

Revize pojetí, jak využít své SoME stránky směrem k zákazníkům a v kontextu situace na trhu. Ukázat prémiové, exkluzivní a přímo z místa, prodejny, servisní zóny nebo showroomu. Ski a Bike Centrum Radotín je v segmentu cyklistiky a lyžování jedním z největších prodejců v Praze a České republice. Zaměřuje se na prodej sortimentu vyšší až velmi vysoké kvality, na značky zvůčných jmén, celosvětového renomé. Novou strategií pro Facebook i Instagram bylo opustit model ukázat stovky produktů. Prvním pilířem byl promovat přednostně takovou nabídku, kterou má Radotín exkluzivně nebo prémiově.  Hovořit o aktuálních tématech a novinkách. Druhým pilířem bylo ukazovat sortiment, přímo z prodejny, přímo z areálu. K tomu sloužily především stories.  Ve výsledku je, že brandový multimediální materiál, který dodávali dealeři a výrobci skvěle hrál s tím, že právě novinky mají v Radotíně jako první. Právě sem se na ně můžu jako zákazník a zájemce přijet podívat nebo si je zkusit.