SETUP


JAKÝ CHCETE DĚLAT MAILING, KDYŽ VÁM DOKÁŽE ZADARMO OSLOVIT KAŽDÉHO 3 ČLOVĚKA?


Co se stane, když vypnete ads a najednou máte najednou držet značku jen pomocí organického doručení a nativní komunikace?


Pár čísel pro začátek. Social Media mít musíte, jasně. Organický dosah z poolu fans a sledujících je přibližně u 10 %, ostatní se musí platit. Báze čtenářů vašeho mailingu lze dlouhodobě držet v rovině 35 % open ratu. To znamená, že když se přestanou lít peníze do reklamy, tak mailing vám dokáže oslovit každého 3 člověka, se kterým jste v kontaktu. U socialu je to jen každý 10. 


Takže klíčová otázka pro marketéra je, jaký a jak bude dělat mailing, aby se nasbíralo tisíce subscribers?


Setup 1:
Nastavit si strategický obsah. To znamená, že doručujete něco, co má smysl otevírat v moment, kdy dostanete jako klient, čtenář, kupující mail.


Setup 2:
Dělejte to tak, aby publikum vědělo, jakmile mu mail pípne ve schránce, co ho asi tak čeká. Zní to banálně, ale jde o to udělat své mailingy buď čtivé aby podpořili brand awarness, nebo s dobrou konverzí, aby prostě podpořili prodej just in minute.


Setup 3:
A teď budujte svojí bázi. 100, 1000, 10 000 subscribers. Každý tenhle milník znamená, že za pozornost třetiny z nich už nic nemusíte platit! Pro prodej, e-commerce je to klíč, a kdo v tohle rybníku, kdy dělal tak to ví.