BON REPOS
brand identita / návrh
brand identita / návrh
Branding pack na motivy Šporkova zámečku na Čihadlech. Když hrabě František Antonín nechal stavět mělo to být útočiště pro jeho vlastní potěšení, soukromé rodinné události i setkání s přáteli. Barokní soubor zasadil do komponované krajiny, anglického parku, liniemi cest, alejí a zastavení.
Osobnost Miloval lov, v Čechách byl propagátorem lesních parforsních honů se vší parádou a právě tady se věnoval kromě toho i čižbě - lovu ptactva. Hrabě byl rebel, vychován v jezuitské škole, katolík a v Lysé měl tajnou tiskárnu pro vydávání zakázaných a kacířských knih. Potrpěl si na módu a vkus své doby. Miloval život, kterému se oddával a současně rozjímal o smrti a pomíjivosti.
Symbol Pták ve stylizovaných obloukových liniích. Odkazuje na jednu ze zálib Šporka - lov a chov ptactva. Druhak vyjadřuje symbol křehké krásy, volnosti, ale i hudebního a pěveckého umění. A současně i rytmu a času života jako mávání křídly.
Barvy Bílá, světlo, primární podkladová barva pro materiály. Protipól černá, tma, použití jako podkladová barva pro materiály. Dvě hlavní barvy prach a lesk jako odrazy života. Prach jako mikrokosmos země a pozemského života. Lesk jako mikroprvek pro sny, představy a touhy.
Typografie Název ve fontu Gilda Display, klasickém patkovém s dynamickými liniemi tvarem i tloušťkou, ostatně takové bylo i baroko a doba života Šporka. Podtitulek je pak Roboto Light v kapitalizované formě. V Roboto Light je pak i textový obsah, jasně čitelný, informativní. Nadpisy opět s patkami od Castoro, výrazný a vycházející ze stylu typografie 16.-18. století.
Bon Repos Dobrý Odpočinek
Concept, self-inicited. Foto zámku interiér a exteriér z archivu současného Bon Repos. Titulní malba ptactva v krajině je Václav Vavřinec Reiner, k vidění třeba NGP. A portrét hraběte je od Petra Brandla.