SETUP
Jak přednaplnit sales a cashflow pro nový rok / case pro JEZERO glamping
Krásná mechanika, jak si naplnit obsazenost pro příští rok, pokud máte resort a chcete si udělat základ pro pěkné cashflow do začátku low-season.
Sleva, co stojí za to a využít jí můžete po celý rok
Mechanika je teda jasná. Beside si řeší předbookování kapacit a výhled do příštího roku. Ačkoli kód, resp. akce trvá jen pár dní, slevu si můžou hosté vychutnat po celý rok 2026.
Zúžit jen pro nováčky
Zajímavé zúžení je v tom, že nabídka, respektive kód je platný pouze pro hosty, kteří dosud ubytování nevyužili. Tedy exkluzivně pro odběratele mailingu a lovíme ty, kteří to zatím nezkusili.
Pro všechny, kdo mají velké databáze
Je jasné, že výtlak pro malé, privátní glampingy je nic moc a nebude to žádné terno. Naopak tohle se ale nechá skvěle využít pro provozovatele, co mají velké databáze subscriberů nebo svých hostů. Jsou to velké zábavné parky, přírodní parky, rekreační střediska, golfové a volnočasové resorty. Pokud máte v bázi tisíce
Mimo high-season? Opatrně.
Pokud historicky víte, že prázdniny nebo víkendy přes léto spolehlivě naplníte, klidně se nechá v bookovacích platformách slevový kód vykolíkovat mimo nejaktraktivnější dny.
Btw. všichni si vždycky myslíme, jak bude léto super. Ale občas je pak zamračeno, prší, letní high-season se scvrkne na 3 týdny. Takže pokud si chcete udělat podklad pro cash-flow do příštího roku, tak tohle je segmentace a cílený útok na "prvo-hosty".