BAYAYA Social Media Knihovna 


Pro BAYAYA se postupně, v průběhu několika měsíců, vycizelovala obsahová strategie pro sociální sítě Facebook a Instagram. Příběhovost, jistá míra vtipu, nadsázky, ale vždy s pravdivým podtextem se z DNA značky promítla i do jednotlivých postů, které vlastně fungovali jako minipříběhy, filozofování a bájení nad tím, co to vlastně obnáší pořídit si takový obytný posed. 


Obrazovou část doplňovala hlavní runa jako znak, symbol, namísto obligátní loga. Textová část pak měla jasnou strukturu s headlinem, odkazem a vyprávěním nad konkrétním tématem. Vycházeli jsme z toho, co nám psali naši zákazníci, na co se zájemci ptali na prohlídkách a čistě komerčnímu sdělení jsme se tady vystříhali - to jsme nechali pro sponzorované posty. Najednou začalo dávat smysl nejen scrollovat Instagram kvůli pěkným fotkám, ale i Facebook jako mikroblogovací stránku, kde s důvtipem přemýšlíme o smyslu proč si pořídit posed za milion.