BAYAYA Klientský Brief
šablona v Google Dokumentech
šablona v Google Dokumentech
Sesumírovat brief od klienta. Aby si moc nevymýšlel, aby se na nic nezapomnělo. Aby se jelo podle not a v mantinelech. Softwaru pro CRM a projektový management je mraky a vždycky jde o to najít řešení, které sedí firmě v místě a v čase. V BAYAYA se podařilo 80 položek sestavit do necelých 10 stran v obyčejném Google Dokumentu. A klientovi možnosti zarámovat dropdown menu, ať už ve varianci ano/ne nebo v unikátních položkách jako třeba pro systém vytápění. Co klient, to unikátní soubor, jedná složka na Drivu. Bayaya pošle, klient vyplní a všichni jsou po exportu na svých. Ze sekundární oranžové barvy se stala default značka “zvolte variantu možnost” a klient prostě kliká a doplňuje linku po lince, dokud to nemá celé ve zlaté. Na začátek brandový vtípek, že to buď “v klidu” a nebo “báyo”. Naklikat a porovnat to úplně bájo nebylo, ale když jsem to teď prošel je to vlastně chytrý, elegantní, možná trochu pank, ale úsporný, co do zdrojů všeho druhu.